Trollooldoi

Har egentligen inte så mycket att säga men ja , ett litet snabbt inlägg innan jag sticker till stallet .

Igår var, som du säkert vet , 8:an och några i 9:an i trelleborg . Sjuuuukt med Jennifer och Gabbi . Vi blev typ nerskjutna av studenterna med vatten så vi var helt blöta när vi skulle bowla . Sen på lunchen åt vi på subway och sen shoppa jag ett linne på VeroModa som jag hade på avslutningen . Sen på kvällen var set sista träningen. Hade Norman , min Prins ! Vi hade poenghoppning , mitt lag (Jackie åh jag) förlora men skit samma , vi var bäst i alla fall ! Norman kändes fin fast han va lit trött för han hade precis gått på stranden en lektion innan . Första påhittade banan kändes jätte bra , så jag är nöjd . Sista gången så var han trött och orka inte lyfta på benen . Anna och Bea fota så kanske kommer bilder någon gång .

Idag var det skolavslutning ! Fett skönt ! Det började 8:15 men var typ där lite innan och träffa Jeffe . Avslutningen var väll helt ok , lite dryg bara . Sen var det att få betyg och krama lärarna . Säger inte vad jag fick , men jag höjde mig lite i alla fall ;) Sen hämtade jag och Gabbi Anna på bussen , Jeffe skulle klippa sig så hon kunde inte följa med .
Och Jeffe du ska skicka bild till mig hur det blev ! ❤
Cyklade i alla fall runt lite med Anna och sen till Falsterbo kyrkan för att vänta på att Melise skulle bli klar, sen åt vi glass på Aldo . Spela typ Guitar Hero sen , haha vi är bäst asså !

Ja nu ska jag snart till stallet och rida Lady och fixa till henne ! Imorgon blir det stan med sisters och sen lillhagen på kvällen och Skottland på fredag !

Ni får ha det brao ❤


Kommentarer




Kommentera inl„gget h„r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih†g mig?

Trackback