The reason why I smile

Idag kommer va en till rätt chill dag. Har precis städat mitt rum och ska fixa mig lite sen. Ska tästa locka håret , shit vad det inte kommer gå bra ! Kasnke kommer blider på det sen... hehe. Sen ska jag träna på Lillhagen kl.16, hopas norman är lika fin som i fredags ! Lite planer för veckan sen :

~ Måndag ~ Skola, kommer nog ändå bli rätt chill. Sista träslöjden, film på franskan och yada. Hem till mamma efter skolan oxå så hinner inte göra så mycket.

~ Tisdag ~ Slutar halv 2. Ingen träning på kvällen men ska till stallet på yoga med Anna och kanske några andra, och borsta Norman inför tävlingen.

~ Onsdag ~ LEEEEEDIIG ! Kombitävling på Lillhagen. Ska vinna med den finaste ponnyn on earth . Lady sen på eftermiddag/kväll .

~ Torsdag ~ In till Malmö efter skolan, ska klippa mig och shoppa lite sommar stuffs. Har ingen Bikini så det måste inhandlas !

~ Fredag ~ Har inget planerat sådär på kvällen förutom dressyrträning. Kanske gör något med cheyorna. <3

Sen helg och bara tre oseriösa skoldagar och avslutning ! TAGGAAAA ! <3<3<3<3


Kommentarer




Kommentera inl„gget h„r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih†g mig?

Trackback