Sämst uppdatering

Har inte bloggat på ett tag , sorry . Men har inte haft tid att sätta mig vid någon dator och appen på iPoden har haft lite problem . Kommer inte ihåg när jag blogga sist ? Men ja säger lite som har hänt .

Onsdags var det ju kombi på Lillhagen med Norman . Dressyren kändes skit , red inte ut hörnorna och han lyssnade inte för skänkeln . Fick i alla fall 58,62 % , domaren måste ha gillat Norman , och rosett med hem :) . Tagga sen om till hoppningen lite senare . Denna gången kändes han piggare och han taggar alltid till när han kommer in på banan . Kändes sjukt bra oxå , han landa i rätt galopp efter varje hinder utom en där vi kom fel på hindret och det var mitt fel och bjöd riktigt mycket . Min fina ponny asså !
Kommer bilder senare när jag fått dom från pappa ......

Idag var det skola, tråkigt att berätta om så skippar det förutom att jag hatar världens störigaste skabb ! Ush säger jag bara . Åkte i alla fall till Malmö direkt efter och mamma mötte upp oss där inne sen . Åkte och klippte oss , inte så mycket för mig , bara topparna och uppklippt så ni kommer inte se någon större skillnad . Fick även reda på att mitt hår hade en väldigt bra kvalite (y) och lite tipps om jag skulle tona,bleka elr slinga elr något sånt om jag vill ha ljusare . Ska nog testa tona ljusare snart , vet att det inte kommer bli helt blont av det men ca 2-3 toner ljusare .
Åkte sen vidare till entré och mobilia . Skulle köpa bikini och sommarkläder men hitta typ inget så blev bara en tröja och två bandeaus .

Imorgon blir det skola och sen träning . Och så följer Anna med hem sen så ska vi ha det mys !
Kanske bloggar oxå om jag hinner , men ni får ha det ! ❤


Kommentarer




Kommentera inl„gget h„r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih†g mig?

Trackback